
Харта на клиента
Нашите принципи:
- Администрацията не пречи, а помага на гражданите.
- Служителите в администрацията на СО - Район "Възраждане" ще Ви обслужат компетентно, законосъобразно, коректно, вежливо и в срок, при пълна равнопоставеност по пол, религия, етническа принадлежност, политически убеждения, като спазваме обявените в настоящата харта "стандарти за обслужване".
Стандарти за обслужване:
- Да се отговаря на кореспонденцията ясно и в законово установения срок.
- Да се обслужват клиентите, компетентно, любезно и експедитивно.
- Да се отговаря на телефонните обаждания бързо, като се дава изчерпателен и полезен за клиента отговор.
- Да се предоставя ясна и точна информация, относно услугите на съответната администрация.
- Да се изнася своевременно и на достъпно място информация за обявени конкурси.
- В случай, че съответната услуга не е от компетентността на нашата администрация, ние ще Ви насочим към администрацията, която я предоставя.
Администрацията на Район "Възраждане" се интересува от Вашата оценка за работата ни.
Районната администрация се съобразява с Вашите мнения, оплаквания и препоръки.
За връзка с нас:
Уважаеми съграждани Вие можете да се свържете с нас и да получите желаната информация и услуги:
- Чрез посещение в сградата на район "Възраждане" на адрес: бул. „Александър Стамболийски“ №62, "Център за административно обслужване"
- Чрез писмо по пощата на адрес: гр. София 1303, : бул. „Александър Стамболийски“ №62, Район „Възраждане“
- Като се обадите на телефон: 02/981 43 64
- Като изпратите факс на: 02/987 07 94
- Като напишете писмо на електронната ни поща: info@so-vazrajdane.bg
- Чрез нашия сайт: www.so-vazrajdane.bg
- Чрез нашата Фейсбук страница - https://www.facebook.com/raion.vazrajdane/
Какво очакваме от Вас:
- Информирайте се за възможностите, които Ви предлагаме.
- Ясно дефинирайте вашия проблем.
- Проучете необходимите изисквания и носете всички необходими документи.
- Предоставяйте достоверна и коректна информация.
Действия на клиента при оплаквания, похвали, предложения и мнения:
Търсим Вашето мнение!
Ако сте доволни от съвместната ни работа:
- Ще Ви бъдем благодарни да споделите Вашите бележки, препоръки и мнения.
- Вашите препоръки, бележки и мнения, ще ни помогнат да подобрим качеството на услугите.
- Гарантираме, че ще обсъдим предложенията Ви и ще огласим публично предприетите действия.
- Поставете устно вашия проблем пред съответния началник на отдел, секретар на район, заместник-кмет или кмет.
Моля, информирайте ни при проблеми във връзка с административното обслужване, като можете да подадете и сигнал, предложение или жалба, като използвате някой от описаните по-горе канали за комуникация.
Благодарим Ви за Вашето учтиво отношение и уважение при
комуникацията с нас!