Връзка с насСвържете се с нас на: 02/ 981 43 64Facebook

Инициативи

„ДЕЦАТА И КАРТИНИТЕ НА МАЙСТОРА“

Публикувано на: 06.04.2022 г. | 00:54 ч.

Целта на проекта е да запознае децата с творчеството на големия български творец Владимир Димитров-Майстора и в продължение на 3 дни по 4 часа децата да претворят в картини духа на творчеството му. След подбор, картините ще бъдат рамкирани и ще бъдат представени в пътуваща изложба в училищата на район „Възраждане“. В края на годината творбите ще бъдат дарени на медицинска или социална институция. Заедно с децата рисува и кмета на район "Възраждане" Савина Савова.

Творческите ателиета се проведат в периода 4-6 април т.г. Участниците в  проекта са на възраст 8-13 години и са избрани от преподавателите по изобразително изкуство от 18 СУ „Уилям Гладстон“, 30 СУ „Братя Миладинови“ и 32 СУИЧЕ „Св. Климент Охридски“ и деца в риск от МКБППМН на района. Творческите занимания на децата се провеждат в залата на районната администрация, на бул. „Александър Стамболийски“ 62 от известните художници Дарина Янева и Андрей Янев от академия ДАЯ. Художествената галерия "Владимир Димитров-Майстора" в Кюстендил предостави филм за живота и творчеството на големия български творец, който вдъхнови младите художници.

На 6 април т.г. от 13:00 до 16:00 ч., последния творчески ден от проекта, децата ще представят картините си и ще споделят наученото за Владимир Димитров-Майстора.

Галерия




Още от Новини и съобщения


ИНФОРМАЦИОННА КАМПАНИЯ ЗА ДЕМОНСТРАЦИЯ И РАЗЯСНЯВАНЕ
НА МАШИННОТО ГЛАСУВАНЕ И ТЕСТОВО ГЛАСУВАНЕ НА ТЕРИТОРИЯТА НА РАЙОН "ВЪЗРАЖДАНЕ"
Обучения на секционните избирателни комисии
на територията на Двадесет и четвърти изборен район – София
Компенсации за деца над 3 годишна възраст
Компенсиране през 2022 г. на разходите за отглеждане, възпитание и обучение на деца, които не са приети поради липса на места в общински детски ясли и яслени групи в общински и държавни детски градини.
Компенсации за деца в яслена възраст
Компенсиране през 2022 г. на разходите за отглеждане, възпитание и обучение на деца, които не са приети поради липса на места в общински детски ясли и яслени групи в общински и държавни детски градини.